REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU
pt. „Co dodaje mi skrzydeł – Moja Pasja”
w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Plecaka
Międzynarodowy Dzień Plecaka>>link
Celem konkursu jest pokazanie pasji uczniów, jak się wszyscy różnimy, co lubimy. Konkurs ma również przyczynić się do propagowania idei Międzynarodowego Dnia Plecaka.
Organizator konkursu
1.Organizatorem konkursu jest Fundacja Międzynarodowy Ruch Latających Plecaczków/Flying Bag, a sponsorem BIC Polska.
2. Pomysłodawczynią jest założycielka fundacji Flying Bag – Kira Sukhoboichenko.
3. Sponsor – BIC Polska
4. Autor pracy (oraz w jego imieniu opiekun prawny) przystępując do konkursu (tj. składając pracę na niniejszy konkurs), wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Fundację Międzynarodowy Ruch Latających Plecaczków / Flying Bag.
Regulamin konkursu
1. Uczestnikami konkursu mogą być dzieci i młodzież, którzy uczęszczają do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Radomiu. Wszyscy uczniowie powinni posiadać zgodę opiekuna prawnego na udział w konkursie zgodnie z Załącznikiem do niniejszego Regulaminu. Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
2. Prace nadsyłane na konkurs muszą ściśle nawiązywać do tematu konkursu: „Co dodaje mi skrzydeł – Moja Pasja”
3.Konkurs jest podzielony na trzy kategorie wiekowe.
I kategoria dla dzieci w wieku szkolnym od I do III klasy szkoły podstawowej
II kategoria dla dzieci w wieku szkoły podstawowej klasy IV – VI
III kategoria dla młodzieży w klasie VII-VIII szkoły podstawowej
4. Technika i format prac:
Praca plastyczna: Technika wykonania prac plastycznych jest dowolna (malarstwo, rysunek, grafika, wydzieranka itp.), dopuszczalny format dowolny.
Prezentacja: Prezentacja zgłoszona do konkursu może zostać zrobiona w dowolnym programie z dowolną ilością slajdów. Powinny być w niej zawarte informacje o wykorzystywanych materiałach źródłowych oraz o autorach pracy (na ostatnich slajdach prezentacji).
Uwaga: w pracach musi być zawarty element „Wow”. Coś nietypowego, np. element graficzny, plecak ze skrzydłami itp.
5. Każdy autor może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę. Do konkursu można zgłaszać prace nigdzie dotąd niepublikowane i nienagradzane, których autorem jest uczestnik. Każda praca zgłoszona do konkursu musi zawierać wypełnione „Zgłoszenie do konkursu”, stanowiące załącznik do Regulaminu.
6. Szkoła zobowiązuje się do wysłania prac mailowo laureatów wraz z wypełnionym “Zgłoszeniem do konkursu” każdego z laureatów podczas wysyłania ich listy.
7. Prace niezgodne z wymogami regulaminu nie będą dopuszczone do konkursu.
8. Termin dostarczenia prac 5 grudnia 2024r.
Koordynatorzy konkursu na terenie szkoły:
Edyta Fokt
Dorota Ługowska
Edyta Sadowska
Aneta Łabęcka – Pasek
Regulamin konkursu + karta zgłoszenia